2011. május 3., kedd

libeguszikzuhancsapodik

Furcsa erzes jon-megy bennem.nem, inkabb rohan, szalad de ojan sebesseggel hogy meg olyat nem latott es nem is tapasztalt soha[soha de soha]. beazonositatlan erzesek milliardja lepte be agyam testem lelkem.mar lassan a cin tanyeros [citeras] nyuszi is el kell koltozzon.
Felek. Furcsa szo.erzes. De...mitol felek?! Nemtudom de probalom megfejteni.[A helyesirastnemnezni-nemaludtam valami jo:) -]
  Felni attol lehet hogy nemtudod hogy tudod-e azt amit nemtudsz es ennek tudata legyen remiszto? Ah bonyolult.
 Hogy lehet elfelejteni gondolkodni es teljesen kikapcsolni az agyat? Nemtudok ra valaszt de nekem sikerult. Most nemszeretem ezt.Most nem ertem ezt.
Segits ertsem meg.
Van bennem egy furcsa erzes amolyan...mmmm...milyen is?....hat olyan..olyan-amilyen erzes...es meg olyan hianyerzetes erzes...es meg.. es meg sok-sok-sok mas.
Nem tudom akarok vagy sem valamit,valakit...valahogy nemkapom mit nem ertek vagy epp mit igen.
u.i:  Meg valogatok te talan mar nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése